Αρχική
Δεξιότητες τμήμα Α4
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Skill labs- Εργαστήρια Δεξιότήτων
- Εμφανίσεις: 58
Στα πλαίσια του μαθήματος Δεξιότητες το τμήμα Α4 (σχολ. έτος 2023-2024) εργάστηκαν σε ομάδες που ασχολήθηκαν με τα θέματα: Δικαιώματα των Ζώων, Δικαιώματα Παιδιών και την Άσκηση και δημιούργησαν αφίσες.
Υπεύθυνη καθηγήτρια :Μπεχτσούδη Αναστασία
Οι μαθητές/τριες:
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
ΒΛΑΧΟΥ | ΠΡΟΦΗΤΗΛΙΑ |
ΔΑΒΙΤΟΥ | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ |
ΖΑΧΟΥ | ΝΕΦΕΛΗ |
ΚΑΛΕΝΤΖΙΔΗ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ |
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ | ΧΡΥΣΑ |
ΚΑΡΑΚΑΝΤΗ | ΕΛΕΝΗ ΝΙΚΗ |
ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΡΙΑ |
ΚΑΡΑΣΜΑΝΑΚΗΣ | ΑΝΤΩΝΗΣ |
ΚΑΤΣΟΓΡΙΔΑΚΗ | ΔΑΦΝΗ |
ΚΙΣΣΑΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ-ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ |
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ | ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ |
ΛΕΜΟΝΑΚΗ | ΧΡΥΣΗ |
ΛΟΓΑΡΟΥΔΗ | ΦΑΝΗ |
ΛΥΜΠΕΡΑΚΑΚΗ | ΣΤΥΛΙΑΝΗ |
ΜΑΝΑΚΑΣ | ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
ΜΗΤΡΟΥΔΗ | ΜΑΡΙΑ-ΑΝΝΑ |
ΜΙΧΑΛΟΥΔΗΣ | ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
ΜΟΥΡΑΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΜΠΑΝΙΔΗΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΜΠΑΞΕΒΑΝΗ | ΛΑΜΠΡΙΝΗ |
ΝΤΙΝΟΥΔΗΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΠΟΝΤΙΚΑ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΟΥ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
ΤΣΙΤΣΙΛΟΥΔΗ | ΒΑΣΙΛΕΙΑ |
Δεξιότητες τμήμα Α2
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Skill labs- Εργαστήρια Δεξιότήτων
- Εμφανίσεις: 58
Στα πλαίσια του μαθήματος Δεξιότητες το τμήμα Α2 (σχολ. έτος 2023-2024) εργάστηκαν σε ομάδες που ασχολήθηκαν με τα θέματα: Εθελοντισμός, Δικαιώματα των Ζώων και την Άσκηση και δημιούργησαν αφίσες.
Υπεύθυνη καθηγήτρια :Μπεχτσούδη Αναστασία
Οι μαθητές/τριες:
ΜΗΛΙΩΤΗΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ |
ΜΙΧΑΛΙΤΣΛΗΣ | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΜΠΑΡΜΠΙΔΗ | ΣΟΦΙΑ |
ΜΠΛΕΤΑΣ | ΠΑΥΛΟΣ |
ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
ΝΕΡΑΝΤΖΗΣ | ΜΑΡΙΝΟΣ |
ΝΤΕΛΛΑ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
ΠΑΛΕΡΑΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΠΑΛΛΙΔΗ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ | ΠΕΡΙΚΛΗΣ |
ΠΑΠΑΝΤΗ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΠΑΠΠΑΣ | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
ΠΑΡΑΠΑΓΚΙΔΗ | ΕΛΕΝΗ |
ΠΑΤΣΙΑΡΙΖΗΣ | ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΠΑΤΣΙΑΤΖΗ | ΔΗΜΗΤΡΑ |
ΠΕΝΤΙΔΗ | ΕΛΕΑΝΑ |
ΡΕΚΚΑΣ | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ | ΔΑΦΝΗ |
ΣΕΚΙΡ ΟΓΛΟΥ | ΑΪΣΕ |
"Συμμετέχω κι εγώ"
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Skill labs- Εργαστήρια Δεξιότήτων
- Εμφανίσεις: 64
Βίντεο για την προώθηση της σχολικής διαμεσολάβησης ως τρόπου ειρηνικής επίλυσης των διαφορών μεταξύ των μαθητών.
1.Προτάσεις για τη συνέχιση της δράσης
Η σχολική διαμεσολάβηση είναι ένα εργαλείο βελτίωσης της σχολικής ζωής και των σχέσεων των μελών της σχολικής κοινότητας. Ενδυναμώνει άμεσα τους μαθητές που συμμετέχουν και ενισχύει την δημοκρατική λειτουργία του σχολείου. Προτείνεται την επόμενη χρονιά να οργανωθεί η συστηματική εκπαίδευση των μαθητών και ο συντονισμός της εφαρμογής του προγράμματος διαμεσολάβησης.
2.Προτάσεις επιμόρφωσης
Είναι σημαντικό την επόμενη χρονιά να εκπαιδευτούν περισσότεροι εκπαιδευτικοί στη διαμεσολάβηση και κυρίως οι μαθητές που θα δείξουν ενδιαφέρον αλλά και μεγαλύτερο μέρος του μαθητικού σε ορισμένες δεξιότητες ενεργητικής ακρόασης, ενσυναίσθησης, λογικής και ειρηνικής επίλυσης των διαφορών μεταξύ τους.
3.Προτάσεις αξιοποίησης των πρακτικών
Φέτος δημιουργήθηκε ένα βίντεο για την προώθηση του προγράμματος διαμεσολάβησης μέσα στο σχολικό πλαίσιο. Προβάλλει την δυνατότητα των μαθητών να επιλύουν τις διαφορές τους ειρηνικά μεταξύ τους και να συνυπάρχουν με κατανόηση και σεβασμό. Το υλικό αυτό, μαζί με άλλες δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των μαθητών για την πολιτισμένη και δημοκρατική επίλυση των διαφορών, μπορούν να αξιοποιηθούν τις επόμενες χρονιές για την ενίσχυση της συμμετοχής των μαθητών και την παρακίνησή τους. Θα μπορούσαν άλλωστε να παραχθούν και νέα έργα από τους μαθητές, ώστε να εμπλακούν ενεργά στην όλη διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση προωθείται η ενεργητική ακρόαση και ο διάλογος σε ένα ήρεμο περιβάλλον συμφιλίωσης.
4.Επιμορφώσεις που υλοποιήθηκαν
Στο πλαίσιο της προοπτικής εφαρμογής της σχολικής διαμεσολάβησης την επόμενη χρονιά έχουν γίνει ήδη επιμορφώσεις εκπαιδευτικών σε σχέση με την οργάνωση του προγράμματος. Αρχικά, η σύμβουλος πρότεινε και ενημέρωσε τον σύλλογο διδασκόντων υποστηρίζοντας θερμά την εφαρμογή του προγράμματος. Στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν διαδικτυακά επιμορφώσεις και προκάλεσαν τις συζητήσεις στο σύνολο του συλλόγου σε ένα πνεύμα διάχυσης της γνώσης, ακόμα και άτυπα, ανεπίσημα. Σε αυτές τις κινήσεις οφείλεται η προώθηση της προσπάθειας και η προοπτική εφαρμογής της με την προετοιμασία ένταξης αυτής της καινοτόμου πρακτικής.
5.Υλικό που παρήχθη
Στο πλαίσιο της προώθησης της διαμεσολάβησης ως ιδέας και ως πράξης, δημιουργήθηκε ενημερωτικό υλικό, αξιοποιώντας τις υποκριτικές, σκηνοθετικές και συγγραφικές δεξιότητες μαθητών και εκπαιδευτικών. Το βίντεο με τίτλο «Συμμετέχω κι εγώ» θα αποτελέσει πολύτιμο υλικό προώθησης, ανάδειξης και υποστήριξης της προσπάθειας εφαρμογής της μετά την εκπαίδευση της μαθητικής κοινότητας.
Η Κυκλική Οικονομία
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Skill labs- Εργαστήρια Δεξιότήτων
- Εμφανίσεις: 71
Η Κυκλική Οικονομία είναι ένα παραγωγικό και καταναλωτικό μοντέλο που αποσκοπεί στην αύξηση της αποδοτικότητας των πρώτων υλών, μέσω της χρήσης των υλικών για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, με παράλληλη ελαχιστοποίηση της χρήσης φυσικών πόρων.
Το σχολικό έτος 2023-24 υλοποιήθηκε πρόγραμμα Κυκλικής Οικονομίας στο πλαίσιο του οποίου οι συμμετέχοντες μαθήτριες και μαθητές του σχολείου μας ενημερώθηκαν για το μοντέλο της Κυκλικής Οικονομίας, κατασκεύασαν παιχνίδια προσχολικής ηλικίας από επαναχρησιμοποιούμενα υλικά, δημιούργησαν αφίσα ευαισθητοποίησης για το περιβάλλον καθώς και βίντεο ενημερωτικού χαρακτήρα.