Αρχική
Σταμάτα τη Σιωπή - Μίλα
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Skill labs- Εργαστήρια Δεξιότήτων
- Εμφανίσεις: 59
https://www.youtube.com/shorts/-zNakwM9hos?t=3&feature=share
Τι αισθάνεσαι;
Τα τελευταία χρόνια η επικράτηση του bullying έχει επηρεάσει αρνητικά την κοινωνία μας δίνοντας αφορμή σε πολλούς από εμάς να δραστηριοποιηθούμε τόσο ηλεκτρονικά όσο και στην καθημερινή μας ζωή. Έτσι το σχολείο μου διοργάνωσε με πρωτοβουλία των καθηγητών την παραγωγή υλικού η οποία σχετίζεται με την αντίσταση μας σε οποιαδήποτε μορφή bullying .Οι συμμαθητές μου σε συνεργασία με τους καθηγητές του σχολείου αποφάσισαν να δημιουργήσουν κάποια video τα οποία παρουσιάζουν διαφορές περιπτώσεις bullying. Οδηγηθηκαμε σε αυτήν την ενέργεια μετά από παρακολούθηση και ανάγνωση διάφορων μορφών bullying. Εξίσου σημαντική ήταν και η ανάλυση των συναισθημάτων και των αντιδράσεων που μπορεί να προκαλέσει οποιαδήποτε μορφή κακοποίησης .Η διαδικασία διήρκησε αρκετά λίγη ώρα ,καθώς όλοι οι μαθητές συνεργάστηκαν αρμονικά δίχως να προκυψει κάποιο προβλημα.
Ο στόχος μας ήταν να τονίσουμε την τραγικότητα της κατάστασης και να αποτελέσουμε παράδειγμα για τους υπόλοιπους μαθητές έτσι ώστε να μειωθούν οι περιπτώσεις κακοποιήσης.
Πώς ένιωσες κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων;
Αυτό ήταν το βασικό ερώτημα στο οποίο απάντησαν αρκετοί συμμαθητές μου σε μια συνέντευξη που τους πήρα .
-Ένιωσα πώς προσφέρω βοήθεια σε παιδιά που ίσως φοβούνται να μιλήσουν για αυτό που βιώνουν.
-Εκεινη τη στιγμή εκτός από το πόσο διασκέδαση ήταν η δραστηριότητα, αισθάνθηκα πως ήρθα πιο κοντά με τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης μου
Όλες οι απαντήσεις ήταν ικανοποιητικές και απέδειξαν το ενδιαφέρον των συμμαθητών μου για σοβαρά κοινωνικά ζητήματα όπως είναι το bullying.
Τέλος, πολλοί συμμαθητές μου τόνισαν την ευγνωμοσύνη τους απέναντι στους καθηγητές που διοργάνωσαν την δραστηριότητα.
Τσιτσιλούδη Ελένη, Β4
Δεξιότητες- Bullying-Β4(2023- 2024)
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Skill labs- Εργαστήρια Δεξιότήτων
- Εμφανίσεις: 62

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ PINKSHIRTDAY
Υπεύθυνη Δράσης – Μαργαρίτη Ξένια
Β4- Δεξιότητες
Το Pink Shirt Day είναι μια ετήσια εκδήλωση κατά του εκφοβισμού, που πραγματοποιείται στον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία. Οι συμμετέχοντες φορούν ροζ πουκάμισα και παρακολουθούν ή διοργανώνουν ενημερωτικές εκδηλώσεις για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον εκφοβισμό, ιδιαίτερα στα σχολεία. Το Pink Shirt Day ξεκίνησε το 2007 στον Καναδά, όπου πραγματοποιείται την τελευταία Τετάρτη του Φεβρουαρίου κάθε έτους. Εγκρίθηκε στη Νέα Ζηλανδία το 2009 και γιορτάζεται κάθε χρόνο την τρίτη Παρασκευή του Μαΐου.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Η PInk Shirt Day καθιερώθηκε όταν δύο μαθητές της Nova Scotia, ο David Shepherd και ο Travis Price, ανέλαβαν δράση για να αντιστρέψουν το ρεύμα ενάντια στους νταήδες που στόχευαν έναν μαθητή που φορούσε ένα ροζ μπλουζάκι πόλο την πρώτη του μέρα στο σχολείο, αποκαλώντας τον με άσχημους χαρακτηρισμούς και απειλώντας τον. Ο κύριος Shepherd και ο κύριος Price αποφάσισαν ότι «φτάνει πια», πήγαν σε ένα κοντινό κατάστημα και αγόρασαν 50 ροζ πουκάμισα για να τα μοιράσουν και να τα φορέσουν στο σχολείο την επόμενη μέρα. Έπειτα έστειλαν email στους συμμαθητές τους για να τους ενημερώσουν για τον σκοπό τους που ονόμασαν «θάλασσα του ροζ». Όχι μόνο φορέθηκαν τα ροζ πουκάμισα που αγοράστηκαν, αλλά εκατοντάδες μαθητές εμφανίστηκαν την επόμενη μέρα φορώντας τα δικά τους ροζ ρούχα. Αυτή η οπτική αλλαγή στη διαφορά ισχύος έστειλε ένα ισχυρό μήνυμα στους νταήδες, οι οποίοι διέκοψαν τον εκφοβισμό τους.
Έτσι όπως αυτά τα παιδιά υποστήριξαν τον συμμαθητή τους , έτσι πρέπει να υποστηρίξουμε και εμείς, με οποιοδήποτε τρόπο, όποιο παιδί δέχεται αυτήν την άσχημη συμπεριφορά.
Νεφέλη Χατζησωτηρίου
1ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας
Τμήμα: Β’4
Η ασπίδα του Αχιλλέα
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Skill labs- Εργαστήρια Δεξιότήτων
- Εμφανίσεις: 60
Στο τέλος της διδασκαλίας της Ραψωδίας Σ της Ιλιάδας, οι μαθητές κλήθηκαν υπο τις κατευθύνσεις του διδάσκοντα καθηγητή κ. Κυρέζη Αθανάσιου, να απεικονίσουν εμπνευσμένα την ασπίδα του Αχιλλέα που τόσο αναλυτικά μας περιγράφει ο Όμηρος. Οι μαθητές ενεργοποίησαν ολη την φαντασία τους κ το αποτέλεσμα δικαίως είναι εντυπωσιακό. Πολλά συγχαρητήρια.
Πρόσκληση
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Skill labs- Εργαστήρια Δεξιότήτων
- Εμφανίσεις: 317