Αρχική
Δεξιότητες- Bullying-Β4(2023- 2024)
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: eTwinning 2023 - 2024
- Εμφανίσεις: 96

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ PINKSHIRTDAY
Υπεύθυνη Δράσης – Μαργαρίτη Ξένια
Β4- Δεξιότητες
Το Pink Shirt Day είναι μια ετήσια εκδήλωση κατά του εκφοβισμού, που πραγματοποιείται στον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία. Οι συμμετέχοντες φορούν ροζ πουκάμισα και παρακολουθούν ή διοργανώνουν ενημερωτικές εκδηλώσεις για την ευαισθητοποίηση σχετικά με τον εκφοβισμό, ιδιαίτερα στα σχολεία. Το Pink Shirt Day ξεκίνησε το 2007 στον Καναδά, όπου πραγματοποιείται την τελευταία Τετάρτη του Φεβρουαρίου κάθε έτους. Εγκρίθηκε στη Νέα Ζηλανδία το 2009 και γιορτάζεται κάθε χρόνο την τρίτη Παρασκευή του Μαΐου.
ΙΣΤΟΡΙΑ
Η PInk Shirt Day καθιερώθηκε όταν δύο μαθητές της Nova Scotia, ο David Shepherd και ο Travis Price, ανέλαβαν δράση για να αντιστρέψουν το ρεύμα ενάντια στους νταήδες που στόχευαν έναν μαθητή που φορούσε ένα ροζ μπλουζάκι πόλο την πρώτη του μέρα στο σχολείο, αποκαλώντας τον με άσχημους χαρακτηρισμούς και απειλώντας τον. Ο κύριος Shepherd και ο κύριος Price αποφάσισαν ότι «φτάνει πια», πήγαν σε ένα κοντινό κατάστημα και αγόρασαν 50 ροζ πουκάμισα για να τα μοιράσουν και να τα φορέσουν στο σχολείο την επόμενη μέρα. Έπειτα έστειλαν email στους συμμαθητές τους για να τους ενημερώσουν για τον σκοπό τους που ονόμασαν «θάλασσα του ροζ». Όχι μόνο φορέθηκαν τα ροζ πουκάμισα που αγοράστηκαν, αλλά εκατοντάδες μαθητές εμφανίστηκαν την επόμενη μέρα φορώντας τα δικά τους ροζ ρούχα. Αυτή η οπτική αλλαγή στη διαφορά ισχύος έστειλε ένα ισχυρό μήνυμα στους νταήδες, οι οποίοι διέκοψαν τον εκφοβισμό τους.
Έτσι όπως αυτά τα παιδιά υποστήριξαν τον συμμαθητή τους , έτσι πρέπει να υποστηρίξουμε και εμείς, με οποιοδήποτε τρόπο, όποιο παιδί δέχεται αυτήν την άσχημη συμπεριφορά.
Νεφέλη Χατζησωτηρίου
1ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας
Τμήμα: Β’4
European Day of Languages 2023
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: eTwinning 2023 - 2024
- Εμφανίσεις: 109
Την 26 Σεπτεμβρίου 2023 γιορτάσαμε με τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Ορεστιάδας, την Ευρωπαϊκή Ημέρα Ξένων Γλωσσών, ταυτόχρονα , ανοίξαμε την αγκαλιά μας και υποδεχτήκαμε τις χώρες των μαθητών μας ,που δεν ανήκουν στην Ευρώπη,δημιουργώντας μια δική μας 'Ευρώπη' , ( Ιορδανία, Κίνα , Τουρκία'). Αυτή η δράση υλοποιήθηκε από κοινού και στηρίχτηκε κατά κύριο λόγο στη δουλεία των καθηγητριών : Mαργαρίτη Πολυξένης , Τζανόγλου Μαρίας ,Κατσιαβριά Φαίης, Καλιακάτσου Πολυξένης και της Καταπόδη Δέσποινας. Θερμές ευχαριστίες σε όλους τους γονείς!Kαι , last but not least , στους μαθητές μας!
Διαδικτυακό σεμινάριο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Δράσεις
- Εμφανίσεις: 20
Διαδικτυακό σεμινάριο
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Στις 20/3/2025 μαθητές του τμήματος Α’4 του 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ "ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ ΒΑΡΒΑΚΗΣ παρακολουθήσαν το διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου που διοργάνωσε το SaferInternet4Kids.gr .
Ενημερώθηκαν για θέματα όπως η ψηφιακή πολιτειότητα, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των παιδιών στο διαδίκτυο, το block και το report, η ψηφιακή συναίνεση, η θετική διαδικτυακή αλληλεπίδραση, η υπερβολική ενασχόληση, ο διαδικτυακός εκφοβισμός, οι επαφές με αγνώστους, η εικόνα σώματος στα social media, η παραπληροφόρηση κ.α.
Με βάση τα παραπάνω θέματα κλήθηκαν να αποτυπώσουν σε χαρτί τις σκέψεις τους και ότι τους κίνησε το ενδιαφέρον. Η δράση αυτή μπορεί να βοηθήσει τους ίδιους ,τους συμμαθητές τους αλλά και τους φίλους τους ώστε όλοι να είναι ασφαλείς στο διαδίκτυο.
Δράση "Γιατί"
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Κατηγορία: Δράσεις
- Εμφανίσεις: 16
Με αφορμή το διήγημα του Γιάννη Μαγκλή «Γιατί», που διδάχτηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β' Γυμνασίου στα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας από την κυρία Βασιλική Κορωνιάδου, πραγματοποιήθηκε μια εξαιρετικά δημιουργική δράση με στόχο τη μετάδοση ενός ισχυρού αντιπολεμικού μηνύματος. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και, μέσα από τη συνεργασία και τη φαντασία τους, ανέδειξαν τη φωνή τους ενάντια στον πόλεμο. Οι ομάδες εργάστηκαν δημιουργικά, χρησιμοποιώντας ποικίλες εκφραστικές μεθόδους όπως η συγγραφή κειμένων, η εικονογράφηση, η δραματοποίηση και η κατασκευή αφισών. Το αποτέλεσμα ήταν μια πολυδιάστατη δράση που όχι μόνο εστίασε στα διδάγματα του διηγήματος, αλλά και ενίσχυσε την ομαδικότητα και τη συναισθηματική έκφραση των παιδιών. Η δραστηριότητα κατέληξε σε ένα δυνατό μήνυμα: ο πόλεμος καταστρέφει, ενώ η ειρήνη είναι ο δρόμος προς την αλληλεγγύη και την πρόοδο. Τα παιδιά, μέσα από τη δουλειά τους, απέδειξαν ότι η λογοτεχνία μπορεί να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για σκέψη, ευαισθητοποίηση και δράση.